Vår resa till Thailand

Lördag eller?

Publicerad 2013-12-28 13:10:30 i Allmänt,

Idag när jag pratade med Claes så visste jag inte vad det var för dag. Nu när barnen har jullov så behöver man inte bry sig. Rätt skönt faktiskt när man inte har några måsten. 
Maria och hennes barn har åkt till Bangkok idag för att möta Håkan på flygplatsen. På måndag åker vi till Bangkok för att shoppa och fira nyår sex timmar före er i Sverige.:)

Solen lyser på oss hela dagarna så jag är lite solmättad nu men en stund vid poolen blir det alltid med en bra bok. Läser på min sjunde bok nu och på
måndag får jag Femtio nyanser av frihet.

Claes som kommer nästa lördag ska ta med sig en ny trilogi som ska vara minst lika bra  Åttio dagar gul, åttio dagar blå, åttio dagar röd .

Lunchen intog vi vid stranden där Filippa blev förälskad i en liten hundvalp som var så himla gullig.:)
Den charmade även mej fast den ville äta upp mina sandaler.



I morgon vill Filippa till Happy beatch och äta deras goda mat och tindra till Seven eleven och jag måste till bankomaten och ta ut mer pengar för det börjar bli tomt i plånboken.
Tre måsten på en dag är alldeles lagom.:)

Va rädda om varandra och njut av livet.

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2013-12-28 16:20:39

Saknar er, hade gärna varit kvar där nere!

Svar: Förstår det.:)
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela