Vår resa till Thailand

Man ska aldrig säga aldrig

Publicerad 2014-02-01 13:38:33 i Allmänt,

Jaha nu har jag varit  till Rayon idag igen fast jag sa att jag inte skulle dit igen.
Det är ett helt under att vi kom fram för sauntangen (säkert felstavat)
vi åkte fick motorstopp så fort den kom upp i 60 km så redan innan vi kom fram ville jag hem.;)



När vi väl kom fram så var Maria och Filippa hungriga, det är dom rätt ofta, så  
det blev kyckling på olika sätt.
Efter maten delade vi upp oss och sen började shoppingen och för en gång skull hittade Tindra bra saker att köpa skor, solglasögon, väska och nån tröja.
Jag köpte tre par converse skor som mina stora barn ska få men är osäker på om det köpet blev då lyckat. Får väl sälja dom på jobbet när jag kommer hem.:)

Felix roar dig som skyltdocka.:)


En tuff brud i mörkret.;)

I morgon ska vi handla i Ban Phe har några ställen vi varit på ännu.

Nu ska tjejerna och jag titta på Svensson Svensson filmen så nu tackar jag för mej.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela