Vår resa till Thailand

Näst sista måndagen

Publicerad 2014-02-24 12:46:18 i Allmänt,

Oj nu börjar det närma sig för hemfärd och det känns både bra och dåligt..
Bra för att få träffa min familj, vänner, arbetskamrater och barnen på skolan.
Dåligt för att jag älskar värmen och allt här nere.
Men allt har ett slut.:)

I morse var jag på massage och det var välbehövligt eftersom sängarna på hotell princess var stenhårda. 
Massagen är också något som jag kommer sakna ska kanske ta med mej Tiss som masserar mej hem.

I morgon är det pedikyr beställt det är väl inte lika skönt men känns skönt efteråt. Kom tidigt och hämtade barnen  så jag passade på att ta lite kort

Tindra jobbar i klassrummet 

Filippa och hennes kompis Jasmine

Vad eleverna har gjort i helgen 

Har börjat på en ny ljudbok av Jussi Adler  "flaskpost från P" den är jätte bra, kan rekommendera hans böcker.

Efter lunchen idag satt jag på stranden och lyssnade med blicken över havet.
Kan inte bli bättre.:)

Det är fortfarande lite molnigt men det är varmt så det räcker ändå.

Ikväll ska jag titta på "kvinnan i rummet" har nyss lyssnat på boken så vi får väl se  vad jag tycker om den. Betyg utlovas i morgon.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela