Vår resa till Thailand

Nu har vännerna åkt

Publicerad 2014-02-14 13:34:25 i Allmänt,

Jaha då var vi själva här nere i det härliga Thailand men det ska nog gå bra.
Träffade Liss idag och hon  frågade om vi ville följa med på båttur morgon, det är tur att våra nya vänner tar hand om oss.:)

Har inte gjort något speciellt idag vi har mest varit hemma för Filippa har hostat och sovit oroligt i natt så hon fick vara hemma från skolan. Men inte var hon så sjuk hon har mest badat och lekt i poolen. 

Vi hämtade Alva och Felix lite tidigare från skolan idag och då satt dom och käkade så jag passade på att fotografera lite.

Matbespisningen ute på gården serverade potatismos och pannbiff med lingonsylt.
Det skulle nog inte livsmedelsverket godkänna.

Matsalen och förskolan pussels lekplats.

En jättestor snögubbe som hela skolan tillverkat tillsammans.

Varje fredag efter lunch har skolan idrott och idag var det längdhopp på stranden 
som avslutning badade dom i havet.

En död fisk som låg på stranden 

Filippa hittade en trädgunga som hon roade sig med en stund.


Idag är det buddas dag och då serveras det ingen alkohol på resturangerna och på vägen dansade några runt i drakkläder och ville ha pengar så det var bara att betala.:)



Försäljning av alla hjärtansdag presenter 
men jag har ju inte min älskling hos mig ❤️❤️ men jag har mina tjejer här i alla fall..


En härlig alla hjärtansdag önskar 
jag er❤️

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela