Vår resa till Thailand

Trist väder

Publicerad 2014-02-16 13:00:16 i Allmänt,

Nu har det regnat av och till hela helgen och det ska visst vara så till onsdag nästa vecka.
Igår skulle vi åka på båttur men den blev inställd pga vädret så vi åkte till Ban Phe och shoppade lite men bara lite. Mitt nästa inköp måste bli en resväska till för just nu har jag bara två och det räcker inte. 
När det är helg så invaderas stranden av helglediga thailändare som spelar hög musik och umgås. 

Dom har ofta stora ljudanläggningar i bilen så det dunkar som fan.

I morse när vi vaknade så regnade det så det var bara att dra täcket över huvudet och försöka somna om, men snart nog var tjejerna hungriga och jag kaffesugen så det var bara att pallra sig upp.

Har tillbringat fm med att lyssna på min ljudbok inne och dom andra har badat efter lunchen blev det filmmys i sängen.

Den är inte så bra.

Korvstroganoff med makaroner 

Plask och lek

På eftermiddagen ringde Liss och fråga om vi ville följa med till vattenlandet och bada så det blev en tur dit.



Kim-Robin och Tindra åker svan






Vi avslutade med en promenad genom dem vackra parken och matade fiskarna.






Kollade på melodifestival i morse och vilket skit vi kommer att tävla med. Sverige vill nog inte vinna för vi har inte råd med skiten.
Bättre går det i os har jag läst och sen blir man ju uppdaterad på Facebook.

Nu är denna helg slut och på fredag åker vi till Laem mae phim gör att träffa vänner ska bli så jäkla kul.:)

Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela