Vår resa till Thailand

Älskar massage

Publicerad 2014-01-08 14:42:41 i Allmänt,

Började dagen med en härlig timme massage med Claes hos Jampas. Har en helt fantastisk duktig massör som blandar Thai och olje massage. Claes testade thaimassage och han fick säga ifrån nån gång för det gjorde ont. Jag låg brevid och småskrattade när massören bände och trampa runt på honom. Nya tider är beställda till fredag morgon.

Igår gjorde barnen konster i poolen dom var riktigt duktiga. Bäst var Felix som snurrade ett varv från Claes axlar. 
Det gick så fort så jag hann inte med att ta kort. 


Men brudarna fastnade på bild.:)

När barnen var i skolan åkte vi in till Ban Phe för att handla en luftmadrass som jag ska flyta på i poolen. När vi strosar runt där så träffar vi Pålle och Rosita med barn så det blev en kall öl i solen.:)


I morgon ska vi åka till Mae phim med vår motorcykel som vi har hyrt i en vecka. Ska försöka leta reda på hotell princess som mina kära vänner ska bo på i februari. Ska bli jättekul att träffa dom.:)

Det är inte mycket jag saknar här men en liten person som jag älskar så mycket och pratar med nästan varje dag är Oliver. Mormors lilla älskling❤️

Mormors sötnos❤️

Soliga kramar till alla


Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Viv-anne

Publicerad 2014-01-08 19:04:47

Kramar till er alla hälsa Felix och Alva också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela