Vår resa till Thailand

Härliga Thailand

Publicerad 2014-01-14 14:55:55 i Allmänt,

Ytterligare en dag i Thailand har passerat. Har pratat med min lilla mamma idag och det kändes skönt. Tänk att det känns så nära när man "skypar"men är så långt bort. 
Barnen har pratat med farmor och faster Nettan så nu är dom lite ledsna. 
Vi saknar er alla❤️❤️

Efter skolan så åkte Tindra och jag till Jampas och hade det bra.

Tindra fick en oljemassage och jag fick mina fötter skrapade med rakblad. 
Jävlar vad lena fötter jag fick.:)

I kväll så hade barnen möte om vart vi skulle äta och det blev way not today.
Det brukar ta lite tid innan vi får maten så papper och pennor packades ner.
Barnen har möte.


Skaparglädje 

I morgon ska dom röka ut all ohyra på området så då får vi inte vara hemma mellan 10-16.
Så när vi lämnat barnen på skolan åker vi till Rayon och kollar in shoppingen.
Rätt skönt att slippa solen en dag.:)

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Annette Pettersson-Selander

Publicerad 2014-01-14 16:28:51

Det var roligt att "se" barnen, vi gör ett nytt försök på torsdag med Filippa :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela