Vår resa till Thailand

Pappa på väg hit

Publicerad 2014-01-03 13:25:31 i Allmänt,

Nu sitter Claes på planet på väg ner till oss och han ska stanna i tre veckor. Det blir den längsta semestern som vi har tillsammans på 14 år. 
Pratade med Frida förut och hon sa att mina saker som jag ville att han skulle ta med till mej fyllde två Ica påsar. 

Men jag bara måste ha....
Mannagryn= Det enda barnen äter till frukost.
Kaffe= Bättre än pulver.
Ost= Faan va gott.
Ica prickigkorv =Filippas önskan.
Böcker= Måste ha något att göra.
Free style= Till ljudböckerna när böckerna tar slut.
Mjukost= Till knäckebrödet.
Tre linnen som jag bara måste ha.:)
Kan inte förstå att det ska sån plats.:)

Igår fick vi en avi om att det fans ett paket att hämta på post Office så idag åkte vi dit men gissa vad ledsna vi blev. Dom hade inte något paket för det hade skickats tillbaka till avsändare.:(
Dom gör det med paket som legat i två veckor.
Jävligt svårt för mej att hämta något när man får avin dagen efter paketet skickats tillbaka.

Världens sämsta Post Office.

Middag på Mali.

Nu är det bara tretton timmar kvar ❤️

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2014-01-03 14:01:46

Claes och Frida var förbi på mitt jobb igår. Saknar er så mycket!

Postat av: Annette Pettersson-Selander

Publicerad 2014-01-03 16:21:43

Nästan sämre post än här hemma, vi har ju lantbrevbäring som tar med sig paketen hem till oss. Då ser jag det positiva att något är bättre hemma hihi, saknar Er, krama om alla :-)

Postat av: Frida

Publicerad 2014-01-04 01:32:08

hahaha du kanske kan nämna att det var minst tre stycken av typ allt innan du säger "bara" :D
Saknar er ❤️

Svar: Haha tycker du😄😄
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela