Vår resa till Thailand

Tisdag snart onsdag

Publicerad 2014-03-04 11:22:42 i Allmänt,

Dagen började med en massage och idag knakade det både här och där, Tiss slår nästan knut på benen.
Synd att jag inte kan ta kort och visa men ni får väl tänka på hur jag ligger där med ihop knutna ben.
Efter massagen åkte jag till stranden med Liss och njöt av sol och bad.
Liss glad som vanligt.:)

Nu är solen väldigt varm och då är det skönt att gå i vattnet och svalka sig det är bara synd att det spolas upp så mycket skit från havet..



Ett svalkande bad med Jasmine efter skolan är inte helt fel.:)

Efter badet slappar dom i sängen och kollar på Pippi Långstrump.:)


I kväll har vi varit på way not today och ätit, på vägen dit passerade vi en marknad som vi bara var tvugna att stanna på.
Det blev två par skor och ett par örhängen för 44:- och sen naturligtvis pannkaka med banan åt barnen.



Nu kollar dom alla tre på Pippi Långstrump och snart är det dags att sova.

Idag är det 12 år sen min älskade mamma blev en ängel❤️❤️

Vi hörs!


Kommentarer

Postat av: kerstin

Publicerad 2014-03-04 14:00:49

jag tänker också på dagen för 12 år sen när min enda syster gick bort,tiden går fort ,o snart är du på väg med dina raringar mys njut gör allt roligt sista dagarna kramar moster






Svar: Vi njuter hela tiden.:) kram
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Emmie

Publicerad 2014-03-04 15:21:18

Och läppstift har Jasmine och Flippis hittat på ser jag ;) nu längtar jag till helgen!!! <3

Svar: Ja ska bli kul att ses..
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela