Vår resa till Thailand

Söndag 15/2

Publicerad 2015-02-15 14:39:59 i Allmänt,

Igår morse så gick jag och Filippa på morgon promenad och blev jagade av hundar. Hade glömt att det är bra att ha en pinne att mota bort hundar som är för närgångna. Pinne är ett måste nästa gång.:)

Denna påk kan vi försvara oss med😀

Det var en rätt molnigt men vi begav oss ändå till Bee Happy Beach.
 
På kvällen käkade vi gott med nyfunna vänner från Göteborg. Har nog aldrig blivit serverad så fort någon annans stans för innan varmrätten var uppäten så kom dom in med efterrätten. 
Stressigt värre men det smakade helt okey.
Mina tuffa tjejer och viola.

Kvällen avslutade vi på våran altan med en sängfösare. Tindra korsförhörde Dennis om hans jobb, så nu vet hon vad hon ska jobba med i framtiden. 

Idag vaknade jag som vanligt strax efter sju fast det inte var skola och jag kunde ha sovit ut ordentligt. 
Men det var bara att gå upp och sätta på kaffe och ta en kopp i värmen på altanen.
Har även varit och gjort en ansiktsbehandling med scrub,färgat fransar, plockat bryn och en kemisk behandling som rengör på djupet, mask och en avslutande en ansiktsmassage.
Känner mig flera år yngre nu.:)

Vi har även varit på utflykt till ett akvarium.....




Rebehca Filippa och Tindra.

 Trötta tjejer.

Eftermiddagen har vi avnjutit vid poolen med kaffe och bulle som Filippa fixat alldeles själv. Hon gick till poms bageri och handlade bullar och sen satte hon på kaffe till mej och Viola. 

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela