Vår resa till Thailand

50 år

Publicerad 2015-03-10 17:33:32 i Allmänt,

Igår blev jag väckt med att alla som bor i vårat kollektiv sjöng och hurrade för mej på min 50 års dag. 
Kaffe på sängen och presenter och champange till kvällen kan inte bli bättre. 

På kvällen bjöd jag på middag på Red Devil för vännerna.. 

Champange innan festen började.




Jag bjöd på kyckling med potatisgratäng och gino till efterrätt. 
Det var väldigt gott👍


















Hinken med fördrinken tog vi med oss hem så festen kunde fortsätta.


Hur mycket vi än drack så lyckades vi inte tömma den.


Hittade dessa två i poolen😄
 
Tack alla som grattat mej känns bra att ha så fina vänner❤️



I morse blev det en helkroppsmassage en bra start på dagen som mogen dam .
Efter några timmar i skuggan vid havet och några dopp i havet så hade jag pedikyr hos Jampas. 

Samtidigt hade Tindra och Mats massage.





Nu är det bestämt att vi skippar pattaya och bor kvar här till tisdag nästa vecka och åker till Bangkok dom sista dagarna för shopping👍 
Bokat ett av Bangkoks högsta hotel Baiyoke sky hotel så vi får väl se hur det går med min höjdskräck. 


I morgon är barnen lediga från skolan och vi ska åka speed boat till Koh samet.

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: KERSTIN VESTIN

Publicerad 2015-03-10 18:47:09

KUL MED ALLA KORTEN FRÅN DIN DAG,KÄNNS NÄSTAN SOM OM JAG VAR MED O PARTAJA.VILKEN PANGBRUD MED DEJ I ENSAMBILD,ATT DOTRA MIN KAN SE SÅ BRA UT VID 50!!!!!´Ha bra o njut av de dagar som ni alla har kvar´massor med kramar från oss som älskar o saknar dej i norr´

Svar: Tack kram❤️
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-10 19:20:27

Ni har underbart ser jag. Njut. Kramar Marianne

Svar: Ja det har vi👍
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-10 20:09:33

Fint kort 😊

Svar: 👍
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Annette Pettersson-Selander

Publicerad 2015-03-11 05:53:18

Hoppas Ni får en kanondag på Koh Samet. Låter som en häftig grej och avsluta i Bangkok med shopping, blir det en ny resväska i år med ???!!!! Hihi. Väntar till Ni är hemma och Du får berätta om hotellet, jag lider ju av samma sak men det ser ju skitcoolt ut. Ha det så bra, mångar kramar från oss alla här hemma <3

Svar: Ja den sim älskar shopping är Tindra.. Vårt rum ligger på våning 46 o uppåt... 😁😁
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela