Vår resa till Thailand

Redan onsdag

Publicerad 2016-02-03 14:51:16 i Allmänt,

Oj vad dagarna går fort när man har roligt😄😄
 Nu har äntligen resten av sällskapet kommit ner till oss.Rosita,Patrik,Olle och Elsa hyr ett hus på samma område som oss och Claes har flyttat in i vårt hus. Så nu är dom fyra som åker med skolbussen på morgonen och det går jättebra..

Vi vuxna har spenderat dagarna på stranden med god mat och dryck..



Eftermiddagarna har tjejerna gjort läxan och ätit mellanmål sen är det poolen som hägrar och det är mycket roligare nu när dom är fyra som leker.

Nu när Claes kommit så är det han som kör sarängen och jag sitter brevid .

Så nu kan jag ta ett glas vin till maten.



I kväll var vi på en mysig italiensk resturang och åt jättegod pasta carbonara.

Vissa har svårt att slita sig från telefonen

 Och damerna likaså😄

Filippa, Elsa och Tindra vid barnbordet.
Dom är duktiga att beställa sin egna mat.

I morgon blir det stranden och på kvällen blir det marknad inne i Ban Phe..

Extra kram till mina kära hemma i Sverige det är tur att jag kan FaceTime med dem..
Oliver min älskling❤️

Juni min älskling❤️

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Annette Pettersson-Selander

Publicerad 2016-02-03 16:12:06

Jag ser att lagningen håller fortfarande på Claes badbyxor .... :-)

Postat av: Emmie

Publicerad 2016-02-04 11:18:52

Äter inte Viola carbonara varje dag den här resan? ;)

Svar: Nej hon provar annat nu😜
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela