Vår resa till Thailand

Strandhäng

Publicerad 2016-01-23 15:23:48 i Allmänt,

Nu har vi kommit in i lugnet här i värmen.. Eftersom barnen varit lediga och börjar inte skolan förrän på måndag så har det blivit en kort stund på stranden på dagen och sen poolhäng på eftermiddagen... Ingen av dom gillar saltvatten och sand.


Igår besökte vi Bee Happy och för att undvika solen så tog Tindra och jag en skön massage i skuggan.


Vi sover väldigt länge och det brukar vara barnen som vaknar först och idag vaknade jag av att barnen diskuterade vart Claes skulle sova när han kom. 
Tindra tyckte claes skulle sova en vecka  i varje säng. 
Filippa tyckte han skulle sova varannan natt. Sen blev det diskussion om vad som var bäst😄😄 
Då sa jag att Claes sover i min säng för han är min kille och att dom får fixa en egen kille😜
Oj va tysta dom blev😳

Idag åkte vi till Pohn Beach (tror jag den heter) för att bada och sola..
Vår saräng



Skönt i skuggan
Poolhäng på eftermiddagen

I kväll åt vi fläsk och löksås på Red Devil!! Det var så gott👍
Nöjda brudar

Nästa helg åker vi till över till Kho Samet och stannar en natt!!

Vi hörs!


Kommentarer

Postat av: Marie Tegebjer

Publicerad 2016-01-23 15:46:43

Å vad skönt ni ser ut att ha det mina vänner. Själv har jag legat sjuk i veckan. Börjar bli bättre och arbete mm blir det i veckan som kommer.
I går bokade jag och Bosse en resa till Mallis Alcudia i maj en vecka. Så nu känner jag mig lite bättre och har nått att se fram mot.
Ha det så himla bra och njut så mycket ni kan.
Kram på er <3

Svar: ❤️❤️
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela