Vår resa till Thailand

Resfeber

Publicerad 2013-11-26 21:41:00 i Allmänt,

I augusti förra året så började denna resa planeras och nu är det bara tre dagar kvar tills vi åker till Ban Phe i Thailand. Det ska bli så skönt att komma iväg från kylan och den snö som skall komma men tråkigt att åka ifrån Claes, Frida, Lina och lilla Olive. Emmie hänger med ner till solen och stannar i tre veckor.
 
Här på bloggen kan ni följa mej och mina två minsta barn på vårat äventyr och jag skulle bli superglad om du vill kommentera ibland så ni mina vänner inte känns så långt borta.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-11-26 21:43:18

Hej! Kul och se att du är igång med bloggandet :)

Svar: Tackför hjälpen.
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Carina

Publicerad 2013-11-26 21:48:47

Det ska bli spännande att följa din resa. :)

Svar: Ja det ska verkligen bli spännande:
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Annis

Publicerad 2013-11-26 22:12:04

Ha det så himla bra nu Lena😊Avis är man men ska bli kul att se vad du hittar på hela dagarna i värmen😄

Svar: Absolut det ska jag ha:)
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Emmie

Publicerad 2013-11-26 22:15:55

Fritte får lära dig hur du bloggar med bilder från mobilen också :)

Svar: Det får du lära mej:)
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Nettan

Publicerad 2013-11-26 23:50:41

Åh!☀🍷 ha det superduper nu och NJUT! Shvisch 😈så är du hemma igen!💙💛💙💛😜😍

Svar: Klart jag ska:)
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Marika

Publicerad 2013-11-27 06:47:28

Nu är det nära. Ni får ha det så bra och njut riktigt ordentligt. Kram

Svar: Absolut Marika:)
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Helene

Publicerad 2013-11-27 08:03:35

Ha det så himla bra nu o ta vara på dagarna i solen på bästa sätt. Kram

Svar: Absolut Helene:)
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Stina

Publicerad 2013-11-27 09:31:07

Stressa inte för mycket nu de sista dagarna i Sverige! Ska bli spännande att följa dig på din resa. Kramar!!

Svar: Jag lovar att det inte blir någon stress bara ta det lungt och njuta av sol och bad:)
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Ewa

Publicerad 2013-11-27 20:04:21

Hej, såg din blogg på Facebook. Tillbringade 3,5 vecka utanför Ban Phe över jul o nyår för två år sedan. En underbar resa, om ni vill se er omkring kan jag rekommendera några dagar på Kho Chang. Ön ligger några timmar söder ut (med bil o båt) vid gränsen till Kambodja. Tillbringade ett par dagar där.
Ha en härlig resa.

Svar: Tack för tipset.
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Maria A

Publicerad 2013-11-27 23:14:55

Ha det nu såå himla jättebra! Måste erkänna att jag är avis på hela grejen. Önskar jag hade modet att göra en sån grej och att vakna på morgonen och inte ha alla måsten. Njut av din lååånga "semester". Kramar

Svar: Tack.:)
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Tommy

Publicerad 2014-02-12 20:57:14

Tjena Lena, kommer till BKK på söndag 16 feb. stannar några dagar där i lägenheten, sedan en snabbis till Buriram. Sedan åker jag nog till Rayong, ringer dig på ditt svenska mobilnummer när jag är i närheten så kanske vi kan ta en fika? nej! så gör man inte i Thailand , vi kanske kan äta något istället!!

Svar: Ja gör det men du måste ringa på mitt Thai nummer 0868257925. Enda gången jag är borta är 21-24 februari..
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela