Vår resa till Thailand

Är vaken mitt i natten

Publicerad 2014-02-25 21:16:04 i Allmänt,

Vaknade alldeles nyss och kan inte somna om, kvart i tre är klockan här hos mig. 
Hade en konstig dröm om att planet vi ska åks hem med blev utsatt för en självmordsbombare, vaknade och sen kunde jag inte sluta tänka på det.
För visst skulle väl någon kunna lägga en massa skit i resväskan och trycka av när vi är i luften eller? Jag måste nog kolla det i morgon hur säkerheten är ang resväskor.
Drömmen om väskor kommer nog av att jag måste köpa en ny resväska och att jag inte vill åka till  Rayon, det är bara där dom har väskor, och jag vill inte.

Igår morse var jag kvar på skolan när dom hade morgonsamling. Dom pratade om att ha en dröm, 
Filippas lärare Lena 

Dom skriver veckodagarna på engelska, svenska,Thai och finska.






Efter det så åkte jag och fick en pedikyr   en alldeles perfekt början på dagen.



Det var lite mulet så jag åkte hem och skulle titta på film som jag laddat ner men det gick åt pipan. Barnens filmer var dom enda som gick och titta på.
När jag hade hämtat  barnen så kom solen fram och då blev det en stund i solen vid poolen. 

Efter en dusch och ett glad rött så åkte vi till way not today och käkade deras maffiga hamburgare.
Kortspel innan maten

Nej nu ska jag försöka sova en liten stund innan klockan ringer.
God natt och sov gott.;)

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2014-02-26 00:02:56

Åh.. Snart är du hemma igen!:) här börjar våren redan visa sig lite i kanten, så om du tar med några solstrålar så sitter vi dnart å zippar gött vid husknuten härhemma!!!! Puss på er XXX

Svar: Packar solen i nin väska👍👍
lenajivemark.blogg.se

Postat av: kerstin

Publicerad 2014-02-26 11:06:12

Vilken hemsk dröm men det är bara en dröm,glöm den,ser fram emot att ni finns snart på hemplan,men njut av de dagar ni har kvar.Söta tjejer som alltid på bild.kramar moster

Svar: Kram
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela