Vår resa till Thailand

Mor och dotter dag

Publicerad 2014-02-19 13:36:07 i Allmänt,

Som vanligt stiger vi upp vid sju för hinna äta frukost, smörja oss, välja kläder, borsta tänderna och finns det tid över så tittar dom på någon film.
Var man än befinner sig finns det rutiner och det är skönt men idag skulle det inte vara som vanligt för Filippa skulle vara ledig med mej, det bestämde vi förra veckan.
Men det hade både hon och jag glömt så när vi kom till skolan i morse tittade Filippas fröken på oss och sa, är inte ni lediga?
Haha, det är tur att någon har koll.:)


Det blev ett stund på den nästan folktomma stranden. 

Har laddat ner en ny ljudbok som Liss tippsade om.
Har nyss börjat lyssna men man märker på en gång om den är bra och det  är lika viktigt att uppläsaren är bra. 
I denna bok är det Stefan Sauk och han är skit bra.:)

Efter skolan då lekta barnen i poolen och jag låg  i sängen för jag hade ont i magen. Men efter några toalettbesök blev det bättre.:)
Sen kom vi på att det var onsdag och då står hon som säljer kycklingkebbab 
utanför Seven eleven i Ban Phe.
Vi kastade oss på salengen och gasade iväg men när vi kom fram så fanns hon inte där.
Fan vad vi kände oss lurade..
Snuvade på kycklingkebaben åkte vi hem och gjorde baconsås m pasta.
Jag lagade maten och Tindra diskade, Filippa gjorde allt för att slippa hjälpa till..

Lite bilder från igår....

Liss och jag tog en kaffe på väg hem från Bee Happy.

Stranden är en bra lekplats när maten dröjer. 

I morgon är det dags för skadedjurbesprutning så då är det bara att hålla sig borta mellan 10-16.,, 
Får bli en tur till marknaden.:)


Vi hörs!




Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2014-02-19 19:36:04

Önskar att jag också fick va ledig, och hos er!!! <3

Svar: ❤️jag med.
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela