Vår resa till Thailand

Mae phim

Publicerad 2014-01-09 14:18:52 i Allmänt,

I morse åkte Claes och jag till Mae phim och hälsade på Pålle m familj. Det gick riktigt bra att åka med Claes för han är en väldigt säker chaufför. Tur att han inte vill bli av med mej.:)

Pålle hade ordnat så vi fick äta frukost på deras hotell. Lyxigt att slippa laga egen frukost.

Omelett med bacon rå lök och färsk frukt.

Efter frukosten planerade vi vad vi skulle göra i helgen.
Rätt lika va?

Det slutade att vi bokade rum på deras hotell som var jättefint.

Mae phim är en liten fiskeby med en sandstrand som känns som potatismjöl under fötterna. Det finns även några fina restauranger som vi ska besöka.


Så i morgon efter skolan tar vi salengen för en tripp på två mil. Alldeles lagom tycker jag.;)

Kvällens middag avnjöt vi på Friendlys som ligger på stranden.

Finaste flickorna eker i skymningen❤️


Min gubbe och jag.:)

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Strångsjö Helle : )

Publicerad 2014-01-09 14:29:47

Tycker gubben ser lite blek ut ; )

Postat av: my

Publicerad 2014-01-09 14:57:22

aaaaaa Claes ser lite blek ut brevid dig =) ... ni är fina tillsammans =))

Postat av: emmie

Publicerad 2014-01-09 15:18:24

Jag saknar er, bäst ni saknar mig också ;) hälsa alla!

Svar: Klart vi gör❤️
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-09 18:34:11

Om Pålle hittar en läggare till bra pris så kan jag komma och köra hem den.

Postat av: Leif F

Publicerad 2014-01-09 18:45:27

Då kan jag ju ta en kross på släp också, hare bra alla (snö på g imorgon)

Postat av: Marie MT

Publicerad 2014-01-10 10:06:10

Sitter här och små fryser och ser på dina varma bilder Lena. Ser så himla skönt ut och jag är fortfarande lite avis. Vad kul för dig och barnen att Claes är hos er nu också :)
Här i Svedala är det lite kallare nu med snöblask, så det är inget att längta hem till. Men jag längtar efter dig hihi. När du kommer hem så kommer jag ut till svalboviken över ett dygn och dricker vin med dig och sedan vill jag höra ALLT om er resa hihi. Det låter väl bra?
Tills vi hörs igen....KRAM.....och pussa flickorna och Claes från mig ;)

Svar: Puss på dej min vän.:)
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela