Vår resa till Thailand

Min vardag

Publicerad 2014-01-23 14:32:54 i Allmänt,

Äntligen har vi internet igen! 
Vi har varit utan det i nån dag och det är först då man märker hur mycket man använder sig av det. 
Man kan inte läsa nyheterna, blogga, kolla facebook, instagram, facetime, snapchata listan kan göras lång.:)

Veckan som har gått har varit ok lite tråkigt att Claes åkt hem men veckorna går ju fort och snart är vi också hemma.

Jag har varit på föräldrarmöte på skolan och shoppat även klämt in en massage. 
I morgon är det ansiktsbehandling hos Jampas. 
Idag har jag färgat håret och i förpackningen låg det öronskydd och ett axelskydd i plats. Jäkligt smart.:)

Har även varit på marknaden i kväll där dom sålde färgade kycklingar. Vad man nu ska ha dom till?


Är man sugen på grodor eller små sköldpaddor så finns det här i Thailand.



Efter att ha läst massor av böcker har jag börjat lyssna på ljudböcker just nu lyssnar jag på boken smuts.


Lite bilder på väg till skolan.







Längtar inte hem ännu.:)

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: kerstin

Publicerad 2014-01-23 17:20:47

jag har saknat bloggen!Peter trivs bra på sitt tillfälliga boende han slipper värken nu.förstår att det känns tomt att en kär familjemedlem åkt hem men trösta dej med era gulliga barn o en stor kram från moster

Svar: Skönt att han trivs.:) har messat lite med honom hälsa alla kram❤️
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela