Vår resa till Thailand

Nu är det helg

Publicerad 2014-01-25 15:31:32 i Allmänt,

Igår börjar vi dagen med ansiktsrengöring hos Jampas en hel timme blev vi ompysslade.


Vi har även hittat ett 
bra matställe där vi åt lunch för 100 bath ca 22 svenska kronor. Jättegod mat och en kall Chang.


Efter lunchen åkte vi och hämta barnen från skolan Kim-Robin och Sean följde oss med hem.


Kvällen avslutades med middag på Safir.
Har hittat en ny favorit rätt med nudlar och kyckling.
På kvällen tittade jag och barnen på en 
film som var sorglig så  Filippa började gråta så tårarna sprutade. 

Idag har vi varit och badat på Rayon beach hotel, vi gick in där som om vi redan bodde där. Det visade sig att det var ett lyxhotell med egen strand.




I kväll så har vi varit på ett ställe där vi fick steka och koka vår egen mat. 
Det var väl inte det bästa jag ätit men nu har jag provat det i alla fall.
För mej och tjejerna fick jag betala 100 kronor och då hade jag druckit en stor Chang och dom läsk.


Filippa spolar efter toabesöket.

När vi var på väg där ifrån så ville Felix klippa sig så nu är tre av fyra  nyklippta.:)




För klippningen fick vi betala 50 kronor.

Tänk om allt vore lika billigt hemma som det är här.

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Annette Pettersson-Selandee

Publicerad 2014-01-25 17:31:39

Ringer imorgon när Ni går och lägger Er. Ska bli roligt och se en nyklippt Filippa, puss o kram från oss alla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela