Vår resa till Thailand

Trött och mätt

Publicerad 2014-01-30 14:54:00 i Allmänt,

Hur kan jag bli så trött och mätt, jag skulle kunna somna stående kanske beror det på att vi har firat Felix 11 år idag med massor av sötsaker.:)
 Felix öppnar paket.:)

Idag har vi varit och stämpla passen i Kambodja så nu får vi stanna 60 dagar till. 
Efter att chauffören som inte kunde engelska kört fel två gånger så kom vi fram. Väl framme blev vi skickade fram och tillbaka för att få en massa stämplar, fylla i papper och betala 
500 bath i böter för vi var en dag för länge i Thailand men barnen slapp som tur var betala.


Kvällen avslutade efter önskan från Felix på Mali tillsammans med Liss och 
Kim-Robin.
Jag åt fläsk och löksås som efter lite salt smackade bra.
Efter det åt vi tårta och Liss bjöd på vaniljglass med choklad i.

Felix har även haft  bjudning vid poolen,
grönsaker och frukt doppade i smält choklad som Tindra och Felix hade köpt för egna pengar.
Så det är inte undra på att jag är mätt och trött.

Men ska inte klaga för igår var jag drygt 
tre timmar på spa. Började med ansiktsbehandling och färgning av ögonfransar efter det kroppsskrubb och massage. Jag var som en ny människa när jag gick där ifrån.
Nya jag.:)

Ja just det!  Idag är det kinesisk nyårsafton och månen står lågt.
Hur den nu kan stå?
Inte vet jag..

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-30 15:34:07

Stort grattis till Felix från fröken Helena! Idag frågade klasskompisarna efter honom och de tyckte det var dags att han kom hem nu :)Ni ser ut att ha det toppen Njut av varje minut Lena Kram Kram

Svar: Det ska jag hälsa honom.. Ja visst njuter jag varje minut.:) kram
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Emmie

Publicerad 2014-01-30 21:53:56

Vem fixade den fina tårtan??

Svar: Whanta på Mali.:)
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela