Vår resa till Thailand

Soliga måndag

Publicerad 2014-03-03 14:54:03 i Allmänt,

Trötta masade vi oss upp vid sju och morgonrutinerna rullade på. Gröten som jag kokade åt barnen liknade en slags tjock klumpig sörja, men dom åt ändå. Det är tur att man kan misslyckats med frukosten utan protester.
När barnen hade gått till bussen städade jag undan lite innan jag åkte till Liss och fixade mina naglar.

Jag blev jätte nöjd

Liss ser nöjd ut.:)

Sen blev det en stund på stranden med min ljudbok Journal 64 med Jussi 
Adler. 
Fick även sällskap av Liss och hennes två hundar.



Det blev en stund i skuggan vid poolen efter skolan.



Fina tjejer väntar på Liss och Kim-Robin för att åka på marknaden för sista gången  under vår resa.

Tindra köpte fyra tröjor för 80:- och Filippa en majskolv för två kronor.

Middagen åt vi på ett mysigt men dyrt ställe. Vi beställde in två rätter som vi delade på, vi fick betala ca 140:- och det är jäkligt dyrt.
Det var tur att det var gott.:)


Barnen i djup konsentration i väntan på maten.

Något som jag vill äta redan på lördag 
när jag kommit hem är lax med rom sås
Såå gooott..

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela