Vår resa till Thailand

Fredag den trettonde

Publicerad 2015-02-13 13:52:14 i Allmänt,

Det är fredag den trettonde idag men inget hemskt har hänt så denna gång klarade vi oss.
Åkte till  Bee Happy fast regnet hängde i luften men vi klarade oss från regnet. Solen sken igenom molnen så vi hade det skönt ändå.

 Äntligen  kunde vi bada i vår pool som har varit stängd i tre dagar för rengöring. Filippa badade konstant i två timmar.



Hon var nog en delfin i sitt förra liv eftersom hon älskar vatten.

Ikväll gick vi till friendly och käkade och det var rätt bra, Filippa smakade min green curry och sen fick jag inte ha maten för mig själv hon gillade den verkligen. 
Promenad till restaurangen..

Filippa träffade världens gulligaste valp som hon busade med.

Eftersom det inte är skola i morgon så ska vi spela lite kort och svarte Petter, så nu avslutar jag för jag ska spöa skiten av dom.

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Annette Pettersson-Selander

Publicerad 2015-02-13 14:51:28

Jag har provat att ringa Er på facetime men jag vet inte om det är min telefon eller Era, det står bara avbruten kontakt, jag försöker lite senare. Ni ser ut att ha det bra, hälsa alla, kramar :-)

Svar: Tindra har också provat.. Har du tjänsten på?
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Annette Pettersson-Selander

Publicerad 2015-02-13 15:16:51

Nu gick det ju, tänk tekniken :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela