Vår resa till Thailand

Fjärde advent

Publicerad 2013-12-22 14:03:10 i Allmänt,

Här nere tänker man inte på att det är julafton snart. Lite presenter är inhandlade så lite tradition blir det och ett smaskigt julbord är ju bokat.
Men man slipper julstressen som man alltid har så här några dagar innan jul. 
I morse när vi vaknade så var det riktigt svalt ute så jag låg i sängen och läste ut ytterligare en bok. Nu har jag redan läst fem böcker mer än vad jag läser på ett halvår hemma. 
På em sken  solen igenom molnen så vi slappade i solstolarna vid poolen.:)
Ett bad blev det naturligtvis också

Utsikt från mitt sovrumsfönstet
Känns som hemma med fina kossor 

Vi kan fortfarande inte laga mat på vår spis så åkte till en jättemysig restaurang och käkade gott.

Det var ett jättemysigt ställe och maten smakade bra. Dit åker vi fler gånger.

Fina Alva

Emmie som snart ska åka hem vi kommer sakna henne.

Vi hörs!




Kommentarer

Postat av: Marie Tegebjer

Publicerad 2013-12-22 14:14:48

Är så AVIS på er som är där. Skulle nästan kunna göra vad som helst för att åka ner och hälsa på :)
Förstår att Emmie kommer bli saknad....tänk om jag kunde komma och lösa av henne hihi.

Bra Lena att du läst 5 böcker.....det har jag snart gjort på 5 år hihi.

Jag läser " Nätverka" nu och ska på blogg seminarium i Stockholm 15/1....ska bli kanon.

Nu får ni ha det så bra. Saknar er massor. Men skönt att se bilder och text ibland....så man vet att ni har det bra ;)

God Jul och Gott Nytt År :D

KRAM och hälsa ALLA <3

Svar: Det är bara att komma det finns en sång ledig från 24 jan till 7 mars.. Hihi. Saknar dej vännen.;)
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Viv-anne

Publicerad 2013-12-22 14:18:27

Vill önska er alla en GOD JUL.KRAM

Svar: Tack detsamma.:)
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Annette Pettersson-Selander

Publicerad 2013-12-23 06:25:54

Vad skönt Ni ser ut att ha det, vi saknar Er allihop. Kram

Postat av: Annette Pettersson-Selander

Publicerad 2013-12-23 06:26:40

Var lite för snabb, nu såg jag ju så fina Filippas skor är :-)

Postat av: janne

Publicerad 2013-12-23 18:20:51

ÖNSKAR DEJ OCH BARNA EN RIKTIG GOD JUL
JANNE

Svar: Tack detsamma till er❤️❤️
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela