Vår resa till Thailand

Ont i kroppen

Publicerad 2013-12-29 13:20:08 i Allmänt,

När vi hade ätit frukost åkte vi till stranden och fördrev några timmar. Efter några timmar och en lunch som idag blev kyckling och curry med ris ( börjar bli tjatigt nu) men barnen tyckte det var jättegott. Dom åt faktiskt upp allt och det är inte ofta det händer.

När vi åkte därifrån fick jag för mej att vi skulle åka till Laem mae phim. Det skulle vara en mil ifrån där vi var, vi åkte och åkte men fick ge upp för jag var rädd att åka vilse. 
Väl hemma så badade barnen och jag låg på altan med en bok.:)

Fruktstund

Har inte känt mej bra idag har ont i kroppen och huvudet värker så det blev en snabb middag på stranden.

När vi satt och käkade så kom en liten bebis elefant som barnen fick mata. Dom vart skit rädda men skulle ändå fram.:)


Nu ska jag gå och lägga mej och hoppas jag mår bättre i morgon.

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Viv-anne

Publicerad 2013-12-29 13:26:17

KRYA på dej .kram

Svar: Tack.:)
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-29 14:21:04

Krya på dig å gott nytt år på er Alla❤️
Suss b

Svar: Tack! Gott nytt år till er också ❤️
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Helene

Publicerad 2013-12-29 14:43:41

Krya på dig! Och Gott Nytt År...

Svar: Tack.:) gott nytt år..
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Viv-anne

Publicerad 2013-12-30 16:32:24

VILL önska er alla ETT GOTT NYTT ÅR.KRAM:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela