Vår resa till Thailand

Tur till Rayon

Publicerad 2014-01-27 12:42:34 i Allmänt,

I morse åkte Maria och jag till Rayon för att handla lite presenter till familjen. Det är inte lätt att hitta något som passar men jag tror att dom ska bli nöjda.
När vi handlat färdigt käkade vi på ett matställe vid gatan. Man får verkligen inte vara kräsen.
Jag beställde nån gryta med ris och den var faktiskt rätt god.:)

Sen blev det ett besök på konditori  där åt vi något som liknar sockerkaka med choklad på.


Men det var för att komma åt toan som vi tog en fika inte för att vi var sugna.:)

På eftermiddagen blev det massage och det är något jag aldrig kan få för mycket av.:)
Tindra njuter.

Nu börjar det bli mörkt här så det är snart tid att gå in. Myggen här är för jävliga  och dom verkar älska just mitt blod.

Lite bilder från helgen kommer här...









En tråkig grej är att Maria och hennes barn åker hem om tre veckor så de sista tre veckorna är jag och barnen själva.:(
Så det är bara att boka flyg och komma ner. Boendet är gratis och trevligt sällskap utlovas..😄

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Annette Pettersson-Selander

Publicerad 2014-01-27 13:59:11

Vad söta Ni är, det var ju tråkigt att de åker hem tidigare :-(. Jag undrar var Filippas glada ansikte och fina leende är? Älskar Er och saknar Er :-)

Svar: Hon vill inte bli fotograferad.:) men ska försöka fixa till ett får väl muta henne..
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela