Vår resa till Thailand

Packa packa packa

Publicerad 2014-03-06 15:37:32 i Allmänt,

I morse började jag packa våra väskor för i morgon ska vi ju åka hem.:(
Jag skulle gärna stanna längre i detta underbara land. Men så blir det inte för på biljetten står det återresa 7/3 kl 20.30  så i morgon klockan tre är vi på väg i taxi till flygplatsen..

Igår var vi till Laem Tong och köpte lite converse skor så nu är det elva par nerpackade.


Det blir roligare för varje gång att shoppa där, hittar nya butiker hela tiden.


Skolan har musik med glada spelmän.:)


Filippa myser med fröken Lena

Såg några lustiga frön som hade grott i sanden utanför skolan. Ska försöka ta med mej några hem och se om jag får dom att gro.

Näst sista dagen innebär att man måste pressa och det har jag verkligen gjort. Vädret var trist på fm med lite regn o blåst men det gick snabbt över och sen kom solen.


Eftersom barnen var på utflykt till zoo och skulle komma hem fem så blev det många timmar på stranden.
Känner att det hettar lite på kroppen.:)

Kvällen avslutade vi på Lucky kitchen med Liss m familj.
Glada som vanligt.:)

Nej nu måste jag fortsätta lyssna på min ljudbok för den är så jäkla bra.
Sen så sommar jag så skönt till den slipper ligga och tänka, på allt o inget och inte kunna sova som jag alltid brukade göra hemma.

Kram från mej som snart är hemma i vardagen...

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2014-03-06 16:19:39

Det pirrar redan i magen! SNART SES VI :D :D :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela