Vår resa till Thailand

Lugnet

Publicerad 2015-02-12 13:35:37 i Allmänt,

Satt idag på Bee Happy  och kollade ut över havet, verkligen rogivande. Jag släpper stressen och alla måsten, lever i nuet som vi alla behöver. När barnen kommer från skolan är jag en glad mamma med tid för dom. 

En hund som sökte skugga under solsängen.

Idag när tjejerna kom hem så åkte vi på marknad för dom var sugna på att shoppa och lite fynd blev det. Filippa köpte en fin plånbok och Tindra ett par haremsbyxor.

Hittade även kycklingkebab som dom festade på.

 Kladdigt var det.

Vi åkte hem tidigt eftersom vi alla var trötta och på vägen hem såg Tindra en vagn som sålde pannkakor  så det blev ett stop där med. 



Nu har jag lagt tjejerna och det är bara att hoppas dom kan sova för i morgon är det skola igen.

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Kerstin Vestin

Publicerad 2015-02-12 15:09:49

Ser att ni myser o har det bra, tjejerna har vuxit sen vi sågs,bilderna gör att jag längtar såååå mycket efter er, kram o njut av lugnet!!!!! moster

Svar: Puss älskar dej❤️
lenajivemark.blogg.se

Postat av: Emmie

Publicerad 2015-02-13 11:30:29

Är ni ute och går på morgnarna?? Om inte annat får ni börja när jag kommer ;)

Svar: Har inte kommit igång ännu men nästa vecka börjar jag👍
lenajivemark.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela