Vår resa till Thailand

Oj redan söndag

Publicerad 2015-03-08 15:28:19 i Allmänt,

Dagarna bara rusar iväg och ni är det knappt två veckor kvar.. Jag vill inte hem.:)
Nu har Mats kommit till oss då nu är vi en stor familj som bor ihop. Alla sängar upptagna👍👍

Hörde jag en skål!

Saknar vännerna dom farit hem till Sverige men vi ses i juni igen.

Solen skiner på oss varje dag och vi har provat lite olika stränder  Coca cola beach där jag bambu tatuerade mig.



Fem utslagna blommor en för varje dotter jag har❤️

Hunnit med en tripp till Koh samet med viola, Emmie och Tindra.





Idag  söndag har vi åkt på båtutflykt till öarna och snorklat med vännerna som bor i Mae Phim.. 








Vi bjöds på god mat och härligt väder👍






Kvällens middag blev en överraskning som var jättegod..

Friterade räker med stark sås..


Så här kan man se ut om man har solglasögon på sig hela dagen på havet..

Min vän och jag....







Ha det bra alla mina vänner❤️❤️

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela